Posted by: alongihsan | October 27, 2008

Tahniah…

Dikala ini aku baru sahaja pulang dari walimah sahabat aku di Selangor….(Sekinchan)

Tahniah kepada Cikgu Rafie bin Hashim dan Pn Habesah atas pernikahan yang aku rasa paling bermakna buat kalian… So bahtera perkahwinan pastinya dilabuhkan…Aku titipkan doa..Moga kalian diberkati dan dirahmati oleh Allah..Moga panjang umur dan murah rezeki…Selamat bercucuk tanam laa…Hehehehehe..Moga hasil tuaian yang berganda….Untung….Untung….

So bila dah berjalan jauh, so kepenatan dan keletihan pasti mengikuti jejak..Fuh!! Memang letih…Aku bersama beberapa orang rakan bertolak pada pagi Sabtu dari Parit Buntar, manakala sebahagian lagi bertolak pada pagi Ahad dari Cameron Highland..Sempat juga aku dan kaawan-kawan berkelah di Pantai Teluk Batik…So berkumpullah kami di checkpoint iaitu di rumah pengantin yang terletak di Sg Leman, Sekinchan.

Sebelum tu kumpulan yang bertolak pada pagi Sabtu bermalam lokasi yang telah dirancang rapi..Memang seronok berjalan ramai-ramai..Ada saja kerenahnya…Disini sempat aku rakamkan beberapa anekdot yang berlaku…

** Bestnye makan..Sampai kembung perut..Best laaa…Hahaha…


Responses

  1. Update!


Leave a comment

Categories